مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 18:202018-12-18اقتصادي

ماهی پلو شب یلدا با طعم کوسه


در دومین روز از طرح گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت شب یلدا که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد بازار فروش ماهی و آبزیان در منطقه سرچشمه تهران مورد بازرسی قرار گرفت که با توجه به استفاده این ماده غذایی در شب یلدا توسط خانواده های ایرانی .

- در دومین روز از طرح گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت شب یلدا که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد بازار فروش ماهی و آبزیان در منطقه سرچشمه تهران مورد بازرسی قرار گرفت که با توجه به استفاده این ماده غذایی در شب یلدا توسط خانواده های ایرانی و اهمیت رعایت اصول بهداشتی در مرحله نگهداری و توزیع آن، بهروز طالبیان رییس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران را نمایندگانی از اداره کل دامپزشکی استان تهران، نماینده بهداشت و اصناف و مسئولان انتظامی همراهی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید سرزده از فروشگاه های خیابان سرچشمه تهران، فروش این محصولات غذایی مورد بازرسی قرار گرفت که در برخی فروشگاه ها چند مورد تخلف تعزیراتی از جمله عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و گرانفروشی محرز شد.

همچنین با توجه به نظر کارشناسان دامپزشکی و بهداشت از جمله موارد تخلفات بهداشتی که مشهود بود، عدم رعایت موارد بهداشتی، عدم یخ گیری مناسب محصولات آبزی، عدم پوشش مناسب فروشنده و همچنین نامناسب بودن شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی پلو شب یلدا با طعم کوسه

ماهی پلو شب یلدا با طعم کوسه