مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 17:452018-12-18سياسي

تشکیل تیمی برای بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان


یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تشکیل تیمی برای کالبد شکافی کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یکی از کارمندان گمرک و بررسی علل وقوع چنین حوادثی خبر داد.

- قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: در جلسه امروز وزیر کشور برای پاسخ به سوالات، ولی الله نانواکناری، نماینده بابلسر و فریدون کنار، پروانه مافی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، مهدی برومندی، نماینده مرودشت، ولی داداشی، نماینده آستارا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، علی محمد مرادی ، نماینده قروه و دهکلان، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده شاهرود و دو میامی، محمدرضا امیرحسن خانی ، نماینده فردوس، طبس بشرویه و سریان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت حاضر شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد سوالات 11 سوال بود که 4 سوال پس گرفته شد و دو تن از نمایندگان نیز در جلسه حضور نیافتند و مابقی نیز سوالات خود را مطرح کردند.

آقای وزیر نیز به تمامی سوالات پاسخ داد و قرار شد همه موارد پیگیری شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: بحث بعدی نیز مربوط به کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یک کارمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیمی برای بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان

تشکیل تیمی برای بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان