مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 17:152018-12-18سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین آموزش عالی در تشکیل صندوق های پژوهش و فناوری


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری براستفاده از سرمایه گذاری خیرین آموزش عالی در صندوق های پژوهش و فناوری در استان ها، استفاده از کمک های دانش آموختگان هر دانشگاه در ستاد خیرین آن دانشگاه و بهره گیری از ایرانیان مقیم خارج از کشوردر کمک به دانشگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی امروز (سه شنبه) در نشست شورای ستاد خیرین وزارت علوم گفت: ستاد خیرین با هماهنگی صندوق نوآوری و شکوفایی و بررسی ابعاد مختلف موضوع، به فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری خیرین آموزش عالی در صندوق های پژوهش و فناوری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان در این شرکت ها اقدام کند.

وزیر علوم جلب مشارکت دانش آموختگان دارای سرمایه، اعتبار و شهرت دانشگاه ها در بنیادهای خیرین دانشگاه ها را یک ضرورت دانست و گفت: علاقه مندان زیادی در بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها در راستای مشارکت در رشد دانشگاه محل تحصیل خود وجود دارد و باید مسئولان زمینه را فراهم کرده و افراد موثر را شناسایی و دعوت کنند.

دکتر غلامی گفت: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور علاقه مند به مشارکت در توسعه آموزش عالی هستند که در این زمینه نیز باید ستاد خیرین وزارت علوم فعالیت جدی را برای شناسایی این هموطنان و ارائه راهکارهای مناسب برای به کار گیری سرمایه های آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین آموزش عالی در تشکیل صندوق های پژوهش و فناوری

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین آموزش عالی در تشکیل صندوق های پژوهش و فناوری