مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 17:102018-12-18اجتماعي

نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی


رییس مرکز علمی کاربردی صنایع دستی تبریز با تأکید بر نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی، گفت: آموزش های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان را مهارت محور کرده و در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه نقش موثری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فلسفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار کرد: فلسفه ی وجودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ارائه آموزش های مهارتی هم چنین کاربردی کردن دانش است، از این رو بیش از 70 درصد آموزش های ارائه شده در این دانشگاه مهارتی و کارگاهی است.

وی با بیان این که هر یک از مراکز جامع علمی کاربردی رسالت ها و مأموریت های خاص خود را دارند، افزود: مأموریت های مرکز علمی کاربردی صنایع دستی نیز در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی هم چنین گردشکری است و این مرکز برنامه های خود را حول این محورها پیگیری می کند.

رییس مرکز علمی کاربردی صنایع دستی تبریز با تشریح اهداف و برنامه های خود برای مرکز علمی کاربردی صنایع دستی تبریز، اظهار کرد: می کوشیم تا رشته های جدیدی که در مرکز ارائه می دهیم در راستای مأموریت های این مرکز بوده و نیاز روز جامعه باشد هم چنین توسعه و تجهیز کارگاه ها، توسعه رشته ها، ارتقای کیفیت آموزشی مرکز و استفاده از مدرسان مجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی

نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی