مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 16:162018-12-18پزشكي

ساماندهی درس اخلاق در دانشگاه های علوم پزشکی


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم ارائه و اجرای ایده های ملی در حوزه های اخلاق پزشکی از تشکیل گروه های اخلاق پزشکی و ساماندهی درس اخلاق در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، باقر لاریجانی بعدازظهر امروز در نشست کمیته ملی اخلاق در آموزش ششمین کنگره اخلاق پزشکی کشور و پنجمین همایش ملی شیوه های نوین درمان ناباروری که با حضور مسوولان دانشگاه های مناطق ده گانه کشور در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به ارائه عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه توسعه اخلاق پزشکی در این کمیته، الگوبرداری از این طرح ها از سوی دیگر دانشگاه ها ازجمله نکات مثبت این جلسه است.

وی از  تشکیل گروه های اخلاق پزشکی و  ساماندهی درس اخلاق در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه ها ایده های اخلاق پزشکی خود را در سطح ملی ارائه کنند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ ایده های مدرن از اساتید و دانشجویان و جذب آن ها در کمیته های اخلاق پزشکی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اجرای آموزش اخلاق پزشکی مسیر درستی را طی می کند.

   وی با اشاره به اینکه در زمینه های پژوهش، ارائه خدمات و آگاهی گفتمان اخلاق پزشکی در حال پیشرفت هستیم، گفت: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی درس اخلاق در دانشگاه های علوم پزشکی

ساماندهی درس اخلاق در دانشگاه های علوم پزشکی