مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-18سياسي

شش تیم مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر به سرمایه گذاران معرفی شدند


امیرکبیر مراسم ارائه (دمودی) تیم های پنجمین دوره خود را در سالن اجتماعات مولانای دانشگاه امیرکبیر با حضور مدیران سامسونگ، - مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر مراسم ارائه (دمودی) تیم های پنجمین دوره خود را در سالن اجتماعات مولانای دانشگاه امیرکبیر با حضور مدیران سامسونگ، اساتید و دانشجویان و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان حوزه استارت آپ برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، پنجمین دوره شتاب دهی مرکز فناوری سامسونگ که از تیر امسال آغاز شده بود، با انتخاب برترین تیم‎های استارت آپی به پایان رسید.

در پنجمین دمودی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر تیم های دادسان، اینووان، نکسو، تیم کمپ، اوتیچر و بی‎پارک به عنوان تیم های منتخب این دوره، فرصت پیدا کردند ایده‎های نوآورانه و برنامه‎های خود را برای سرمایه گذران و جمعی از اهالی رسانه‎ معرفی کنند.

فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در این مراسم با اشاره به موفقیت های مرکز فناوری گفت: جوایزی که تیم های مستقر در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر دریافت کرده اند و درخشش این تیم ها در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی که با استقبال سرمایه گذاران هم روبرو شده، نشان دهنده موفقیت مرکز فناوری سامسونگ -امیرکبیر در رشد و پرورش ایده های خلاق و نوآورانه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش تیم مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر به سرمایه گذاران معرفی شدند

شش تیم مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر به سرمایه گذاران معرفی شدند