مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:302018-12-18ورزشي

صالحی امیری: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی به هنجارهای اخلاقی کمک کرد


نشست بررسی چالش های ورزش بانوان عصر روز گذشته و با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و همچنین نواب رییس و دبیران فدراسیونهای مختلف ورزشی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شدسید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک، شهنازی دبیر کل، حجت الاسلام نقویان رییس کمیسیون فرهنگی، مهین فرهادی زاد رییس کمیسیون ورزش زنان و جمعی از روسای فدراسیونها، نواب رییس بانوان ، دبیران فدراسیونها و اعضای کمیسیونهای مختلف کمیته ملی المپیک مختلف ورزشی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مهین فرهادی زاد ضمن خیر مقدم به حضار هدف از برپایی این نشست را تشریک مساعی و بحث و تبادل نظر در خصوص رسیدن به جایگاهی مطلوب در ورزش زنان عنوان داشت و گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر شاهد پیشرفتهای ارزشمندی در حوزه ورزش بانوان بوده ایم که برای استمرار در این موفقیت ها باید آسیب شناسی هایی در ابعاد مختلف صورت گیرد تا با برنامه ریزی بهتر فضای توسعه را برای آینده ای بهتر رقم بزنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه نگاهی که امروز در کمیته ملی المپیک دنبال می شود حمایت حداکثری از ورزش بانوان است و شکی ندارم که با استفاده از این ظرفیت و پشتیبانی مناسب دکتر صالحی امیری می توانیم گامهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی به هنجارهای اخلاقی کمک کرد

صالحی امیری: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی به هنجارهای اخلاقی کمک کرد