مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:562018-12-18سياسي

اسناد آقای ظریف درباره پولشویی کجاست؟/ شایسته نبود چنین حرف هایی زده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،کاظم جلالی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه (27 آذر ماه 97) پارلمان در جریان سوال خود از محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه موضوع اعطای حق شهروندی به .

- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شایسته نبود آقای ظریف در خصوص پولشویی چنین حرفی بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،کاظم جلالی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه (27 آذر ماه 97) پارلمان در جریان سوال خود از محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه موضوع اعطای حق شهروندی به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنها در پیوست برجام چیست، اظهار داشت: همه رسانه های بیگانه امروز به دنبال سوژه در ایران نمی گردند چرا که ما به اندازه کافی خوراک و سوژه برای آنها تولید می کنیم.

وی افزود: در ده های 60 و یا 70 به رسانه های بیگانه به دروغ برای ما سوژه سازی می کردند اما امروز به قدری سوژه به دست رسانه های خارجی می دهیم که آنها را گیج کرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مسئولان دستگاه های مختلف، دولتی ها و نمایندگان مجلس از تریبون حرف ها و مباحثی را مطرح می کنند که دقیقات استراتژی دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد آقای ظریف درباره پولشویی کجاست؟/ شایسته نبود چنین حرف هایی زده شود

اسناد آقای ظریف درباره پولشویی کجاست؟/ شایسته نبود چنین حرف هایی زده شود