مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:462018-12-18سياسي

دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی باید در 9دی تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست هم اندیشی گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: - سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فتنه سال 88 در نهم دی با حضور مردم خنثی شد، گفت: فتنه آن سال، یکی از حلقه های تهدید علیه نظام اسلامی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست هم اندیشی گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: باید در 9 دی امسال دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 در نهم دی با حضور مردم خنثی شد، گفت: فتنه سال 88 یکی از حلقه های تهدید علیه نظام اسلامی بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست ها طراح اصلی فتنه سال 88 بودند، گفت: مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه خوب است دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با 9 دی گره بخورد، افزود: شاید برخی فتنه 10 سال پیش را به خاطر نیاوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه درایت رهبر انقلاب نیز باید در 9 دی تبیین شود، گفت: برخی که آمال خود را در غرب می بینند بعد از اینکه مواضع آمریکا را علیه ایران دیدند با راهپیمایی 13 آبان همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی باید در 9دی تبیین شود

دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی باید در 9دی تبیین شود