مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:452018-12-18فناوري

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حمایت شاتل‎موبایل برگزار می شود


شاتل موبایل بعنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور از حضور خود به عنوان حامی طلایی نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شاتل موبایل ، این اپراتور تلفن همراه کشور در راستای حمایت از اهداف نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات و همچنین معرفی خدمات و آخرین دستاوردهای خود از جمله همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) در این سمپوزیوم حضور پیدا کرده است.

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST2018) تا 28 آذرماه و با حضور وزیر ارتباطات، مدیران ارشد اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و جمعی از فعالان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور، شرکت های ICT و استارتاپ ها و با تمرکز بر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل مرکز تحقیقات مخابرات و با هدف ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بنیادی و کاربردی و ایجاد محیط تبادل نظر علمی بین محققان از مراکز علمی دانشگاه ها و توسعه و ترویج ICT برگزار می شود.

همچنین محورهای برگزاری این سمپوزیوم بین المللی بیگ دیتا،5G ، امنیت اطلاعات، اینترنت اشیا، رایانش ابری، بلاک چین، اقتصادICT و مدیریت شبکه در سطح ملی و بین المللی اعلام شده است.

درباره شاتل موبایل شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل های جدید خدمات ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حمایت شاتل‎موبایل برگزار می شود

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حمایت شاتل‎موبایل برگزار می شود