مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:452018-12-18سياسي

ارسال 37 طرح توسعه سیاسی از سوی دانشگاه علامه به نهادهای دولتی


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از ارسال 37 طرح توسعه سیاسی از سوی این دانشگاه به 88 نهاد دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی در نشست پژوهش علوم انسانی که امروز در دانشگاه علامه برگزار شد، با اشاره به اهمیت پژوهش در علوم انسانی اشاره کرد و اظهار کرد: شاخص های علوم انسانی در سه دهه گذشته بسیار متفاوت شده است بر این اساس نوع نگاه در تحقیق و علم نسبت به گذشته نیز متفاوت است و در حال حاضر متفکران معتقدند نوع نگاه به علوم انسانی با تغییر شاخص های فرزیک تحول می یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: البته یک خطا در نظر فوق وجود دارد چرا که علوم انسانی درپارادیم متفاوتی زیست می کند که مورد پذیرش نخبگان قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه مفاهیم روش و پژوهش در علوم انسانی قیاس ناپذیر می شود، یادآور شد: بسیاری از مفاهیم مشترک لفظی در سایر رشته ها وجود دارد که باید تفاوت مفاهیم با یکدیگر مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی خاطر نشان کرد: پژوهش گاهی یک مشترک لفظی با معنایی متفاوت است، در علوم انسانی و اجتماعی مفاهیم کاملی از پژوهش از جمله واکاوی جوهر هستی و یافتن ابعاد وجودی و رفتار انسانی وجود دارداما پژوهش به معنی تفسیر معنا و فهم هنجار زندگی بهتر نیز معنا می شود که با اهداف و زمینه های اجتماعی تفاوت بسیاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 37 طرح توسعه سیاسی از سوی دانشگاه علامه به نهادهای دولتی

ارسال 37 طرح توسعه سیاسی از سوی دانشگاه علامه به نهادهای دولتی