مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-18ورزشي

دغدغه های بانوانه «زهرا برناکی»/مسؤولان فکری برای اشتغالمان کنند


دغدغه های بانوانه «زهرا برناکی»، دونده افتخارآفرین بازی های پاراآسیایی جاکارتا خواندنی و صد البته قابل تأمل است؛ او می گوید: نمی خواهیم سربار کشور باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، زهرا برناکی ، بانوی معلول دامغانی است که عزمش را جزم کرد و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا افتخارآفرین شد.

برناکی در پرش طول کلاس T/45/46/47، با پرشی به طول چهار متر و 51 سانتی متر توانست بر جایگاه سوم مسابقات پاراآسیایی جاکارتا بایستد.

این ورزشکار رشته دوومیدانی از دامغان شاید جزو معدود معلولان توانمند و موفقی باشد که سخنانش برای پیگیری مدیران و رسیدگی به جامعه توان خواهان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او، نماینده ورزشکاران استان سمنان بود که در سفر استانی هیأت دولت به سمنان در حضور رییس جمهوری سخنانی را بیان کرد و امروز فرصت خوبی برای بازخوانی بخش های مهم این دغدغه هاست تا در فضای به دور از تلاطم و شلوغی های سفر دولت مورد توجه قرار گیرد.

برناکی که به نمایندگی از جامعه معلولان، ورزشکاران و به واسطه جنسیتش به نمایندگی از بانوان استان سمنان با حجت الاسلام حسن روحانی سخت می گفت، حرف های شنیدنی زیادی دارد.

پا به پای مردان این سرزمین بانوی معلول دامغانی می گوید: جمعی از بانوان معلول ورزشکار استان سمنان نامه ای به رییس جمهوری دولت یازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های بانوانه «زهرا برناکی»/مسؤولان فکری برای اشتغالمان کنند

دغدغه های بانوانه «زهرا برناکی»/مسؤولان فکری برای اشتغالمان کنند