مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:052018-12-18بين الملل

چریک های ای ال ان کلمبیا اعلام آتش بس کردند


چریک های ارتش آزادی بخش ملی کلمبیا موسوم به ای ال ان هم زمان با در جریان بودن گفت وگوهای صلح با حکومت مرکزی از ماه آگوست، به مناسبت کریسمس اعلام آتش بس کردند.

- چریک های "ارتش آزادی بخش ملی" کلمبیا موسوم به "ای ال ان" هم زمان با در جریان بودن گفت وگوهای صلح با حکومت مرکزی از ماه آگوست، به مناسبت کریسمس اعلام آتش بس کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، چنین اقداماتی توسط ای ال ان در این زمان از سال متداول است و این گروه اعلام کرده که بنابر درخواست جوامعی که از سختی های جنگ متاثر هستند یک آتش بس یک جانبه را انجام داده است.

ای ال ان همچنین برای شروع دوباره گفت وگوهای صلحی که با به قدرت رسیدن ایوان دوکو، رییس جمهور راست کلمبیا در ماه آگوست معلق شده بود، ابراز تمایل کرد.

این گروه در اعلامیه ای گفت: ارتش آزادی بخش ملی از 23 دسامبر تا 3 ژانویه 2019 عملیات های تهاجمی خود را برای ایجاد یک فضای آرام در کریسمس و سال نو متوقف می کند.

خوآن مانوئل سانتوس، رییس جمهور سابق کلمبیا، در تحقق وعده خود مبنی بر ایجاد صلحی مانند چیزی که باعث پایان دادن به شورش های 50 ساله گروه نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا موسوم به فارک در 2016 شد و این گروه مسلح را به یک حزب سیاسی تبدیل کرد، با ای ال ان شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چریک های ای ال ان کلمبیا اعلام آتش بس کردند

چریک های ای ال ان کلمبیا اعلام آتش بس کردند