مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 11:002018-12-18اجتماعي

برف و باران نیمی از کشور را فرا گرفت/ انسداد 10 محور مواصلاتی


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 17 استان کشور خبر داد و گفت: تردد در برخی محورهای استان های کردستان، - سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و چهارمحال و بختیاری بارش برف جریان دارد.

  رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران و محورهای داران- الیگودرز، موته- گلپایگان، خوانسار، عسگران و فریدون شهر در استان اصفهان نیز بارش برف گزارش شده است.

  وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های خوزستان، مرکزی، مازندران، لرستان، گیلان، کرمانشاه، البرز، قم، قزوین، تهران و ایلام باران می بارد؛ همچنین در محورهای کاشان- قم و میمه - دلیجان در استان اصفهان نیز بارش باران گزارش شده است.

  این مقام ارشد راهور ناجا به لزوم تردد با زنجیر چرخ  در برخی محورهای کوهستانی کشور   پرداخت و اعلام کرد: تردد در اکثر محورهای استان کردستان، محور اردبیل- خلخال در محدوده گردنه اسالم در استان اردبیل، محور روانسر- پاوه در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران نیمی از کشور را فرا گرفت/ انسداد 10 محور مواصلاتی

برف و باران نیمی از کشور را فرا گرفت/ انسداد 10 محور مواصلاتی