مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 10:152018-12-18اجتماعي

چاپ 8 هزار جلد قرآن در طرح «نذر بهشتی» آستان قدس رضوی


«نذر بهشتی» عنوان طرحی در راستای ترویج قرآن کریم است که امسال توسط آستان قدس رضوی اجرا شد و طی آن از محل نذورات زائران 8 هزار جلد قرآن کریم به چاپ رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس 8 هزار جلد قرآن کریم از محل نذورات و موقوفات مردم برای چاپ قرآن و در راستای طرح نذر بهشتی توسط سازمان چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید.

توسعه نذورات و موقوفات قرآنی در آستان امام هشتم این اقدام ارزشمند در راستای طرح نذر بهشتی اتفاق افتاد که طی آن زائران حرم نورانی امام رضا(ع) در راستای توسعه فرهنگ نذر و وقف قرآن کریم با هر میزان توانایی مشارکت می کردند و از محل همین طرح نورانی 8 هزار جلد قرآن کریم چاپ و تحویل آستان قدس رضوی شد.

در این طرح علاقه مندان می توانند نذورات خود را برای استفاده در آستان امام هشتم و یا دیگر اماکن متبرکه وقف کنند.

استفاده از ظرفیت های مختلف برای رونق طرح نذر بهشتی برای رونق و تبلیغ بهتر طرح نذر بهشتی از فرصت های مختلفی از جمله فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس، اجتماع بانوان فاطمی، فروشگاه های محصولات رضوی، موکب های استقبال از زائرین پیاده امام رضا(ع)، پایانه های مسافربری و راهپیمایی روز شهادت امام رضا(ع) استفاده و از این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر قرآن استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 8 هزار جلد قرآن در طرح «نذر بهشتی» آستان قدس رضوی

چاپ 8 هزار جلد قرآن در طرح «نذر بهشتی» آستان قدس رضوی