مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 23:082018-12-17سياسي

آلومینیوم المهدی و هرمزال مجددا پنهانی فروخته شدند


نماینده مردم بندرعباس در مجلس، گفت: خبرها حاکی از این است که دو شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزال پیش از فسخ فروخته شده و برگزاری شتاب زده مزایده های نوبت اول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، سازمان خصوصی سازی و دستگاه های نظارتی از علت فسخ بی سروصدای قرارداد آلومینیوم المهدی و هرمزال، برگزاری شتاب زده مزایده فروش مجدد این دو شرکت و اوضاع بحرانی صنایع آلومینیوم سازی هرمزگان انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی باسلام و احترام ​اخیراً مطلع شدم که قرارداد واگذاری شرکت های آلومینیوم المهدی و هرمزال فسخ و مزایده مجدد برای فروش این دو کارخانه در حال برگزار شدن است.

​اینجانب به عنوان یکی از خادمین و نمایندگان ملت از خطه نیلگون خلیج فارس از وزیر محترم اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی درخواست دارم به ابهامات و سوالات ذیل پاسخ لازم جهت تنویر افکار عمومی داده شود: 1- چرا قرارداد واگذاری این دو شرکت آلومینیوم سازی کشور با بیش از 55٪ تولید شمش  به صورت پنهانی و بدون اعلام رسمی فسخ و لغو شده است ؟ و چرا برگزاری شتابزده مزایده فروش مجدد در حالی در شرف انجام است که خریدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم المهدی و هرمزال مجددا پنهانی فروخته شدند

آلومینیوم المهدی و هرمزال مجددا پنهانی فروخته شدند