مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 23:082018-12-17دانش

شرکت های دانش بنیان کمترین آسیب را در تحریم ها دیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری عصر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شاهد با بیان اینکه پژوهش در کشور مشکل مالی ندارد اظهار داشت: - معاون علمی و فناوری رییس جمهور در پایان با تأکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان کمترین آسیب را در تحریم ها می بینند، فگت: نباید تمرکز ما صرفاً بر ساختمان سازی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری عصر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شاهد با بیان اینکه پژوهش در کشور مشکل مالی ندارد اظهار داشت: باید با فرهنگ مناسب برای رفع مشکلات اقتصاد دانش بنیان تلاش کرد.

اقتصاد نفتی مانع تحقق رسالت اصلی دانشگاه است وی با بیان اینکه اقدامات اصلی پژوهشی با پول دولت صورت نمی گیرد افزود: شرکت های خصوصی باید برای رفع مشکلات اقتصاد دانش بنیان نقش آفرینی کنند، در حال حاضر دانشگاه به رسالت اصلی خود که نظام به دنبال آن بوده نرسیده چرا که کشور ما در 100 سال گذشته با اقتصاد نفتی اداره شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ضرورت شکل گیری اکوسیستم صحیح بیان کرد: اکوسیستمی مورد قبول است که بخش خصوصی در آن سرمایه گذاری کند این درحالی است که بودجه پژوهشی در کشور ما به درستی به کار گرفته نمی شود و دولت باید در پژوهش های پایه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان کمترین آسیب را در تحریم ها دیدند

شرکت های دانش بنیان کمترین آسیب را در تحریم ها دیدند