مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 19:332018-12-17سياسي

استاندار سابق تهران تأکید کرد لزوم همکاری دولت با استانداری در اجرای سند توسعه ششم


استاندار سابق تهران با بیان اینکه حل مشکلات مردم با محوریت فرمانداران محقق می شود گفت: نیاز است دولت با استانداری در زمینه اجرای سند توسعه سشم همکاری لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اینکه از خرداد سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی توفیق داشتم در محضر علمای بزرگ و اساتید و همه کسانی که راه درست زیستن را نشان دادند قرار بگیرم اظهار داشت: از دقایق نخست روز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 متعهد شدم تا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمترین هزینه کار و فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار شهردار تهران و معاونانش در جلسات استانداری تهران حضور یافتند افزود: اعضای شورای تأمین استان حتی در 7 روز هفته تا نیمه های شب جلساتی داشتند و مسائل به خوبی تدبیر و تصمیماتی جدی در استان گرفته شد.

مقیمی خاطرنشان کرد: 60 شورا، کمیته و کارگروه توسط استاندار و معاونانش مدیریت می شود که با تشکیل به موقع این شوراها و تصمیم گیری درست و اجرای به موقع تصمیمات از سوی مدیران استان بسیاری از مشکلات مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد درآمد کشور از طریق استان تهران تامین می شود گفت: 18 درصد جمعیت کشور و بیشترین مسائل سیاسی و امنیتی در استان تهران رقم می خورد از این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سابق تهران تأکید کرد لزوم همکاری دولت با استانداری در اجرای سند توسعه ششم

استاندار سابق تهران تأکید کرد لزوم همکاری دولت با استانداری در اجرای سند توسعه ششم