مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 18:012018-12-17سياسي

تدوین بانک اطلاعات پژوهشگران و نخبگان در نیروهای مسلح برای تقویت ایده ها


معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بانک اطلاعات جامع پژوهشگران و نخبگان با هدف جلوگیری از موازی کاری و تقویت ایده ها تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت هفته پژوهش و با حضور معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیروهای مسلح، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیج استان هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد.

امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیروهای مسلح، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش میزانی از دستاوردهای بزرگ استان هرمزگان در حوزه پژوهش است.

‎وی افزود: اقدامات خوبی صورت گرفته است و نشان می دهد که جایگاه دانش در این استان ارتقاء یافته و از همین رو، نیاز است با فراهم کردن زیرساخت ها در مراکز دانشگاهی این جایگاه تقویت شود.

‎معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حرکت به سوی مرزشکنی دانش اشاره کرد و گفت: پتانسیل این کار در جوان ایرانی وجود دارد و به دنبال آن هستیم فاصله و شکاف موجود در مباحث علمی با دنیا را کاهش دهیم.

باقری عرصه دریا را یکی از ظرفیت های استان هرمزگان در جهت توسعه برشمرد و اظهار داشت: این استان در حوزه دریایی ظرفیت های زیادی دارد و می تواند در صنایع دریایی فعالیت بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بانک اطلاعات پژوهشگران و نخبگان در نیروهای مسلح برای تقویت ایده ها

تدوین بانک اطلاعات پژوهشگران و نخبگان در نیروهای مسلح برای تقویت ایده ها