مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 18:002018-12-17بين الملل

پمپئو سیاست خارجی آمریکا را به «بولتون» واگذار کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد که معتقد است مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نقشی در سیاست واشنگتن در قبال مسکو ندارد و به نظر می رسد که تصمیم گیری درباره سیاست های مربوط به این حوزه به طور کامل .

- پمپئو سیاست خارجی آمریکا را به بولتون واگذار کرده است وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که وزیر خارجه آمریکا دیگر نقشی در تصمیم گیری درباره سیاست خارجی این کشور به ویژه در حوزه روابط با روسیه ندارد و تمام مسئولیت ها در این زمینه به مشاور امنیت ملی کاخ سفید واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد که معتقد است مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نقشی در سیاست واشنگتن در قبال مسکو ندارد و به نظر می رسد که تصمیم گیری درباره سیاست های مربوط به این حوزه به طور کامل به جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید واگذار شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، لاوروف که با یکی از شبکه های رادیویی روسیه گفت وگو کرده، با اشاره به این موضوع گفت: در رابطه با آقای پمپئو، همانطور که می دانید، من با او برای مدتهاست که مستقیما صحبت نکرده ام اما این احساس را دارم که وی دیگر در روند تصمیم گیری سیاست خارجی آمریکا به ویژه در قبال روسیه نقشی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو سیاست خارجی آمریکا را به «بولتون» واگذار کرده است

پمپئو سیاست خارجی آمریکا را به «بولتون» واگذار کرده است