مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 17:552018-12-17دانش

بینی الکترونیکی عیارسنج زعفران وارد بازار می شود


عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تأکید بر آن که هسته اولیه پژوهش در آموزش و کلاس درس پویا شکل می گیرد، از ساخت یک بینی الکترونیکی به عنوان عیارسنج زعفران در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، - و روانه شدن آن به بازار، در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرامرز حسین بابایی در آیین تجلیل از پژوهشگران دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که عصر امروز برگزار شد، صنعت را به جعبه سیاهی که تعدادی ورودی و نهایتاً محصول قابل فروش دارد تشبیه کرد و گفت: در این میان پارازیت هم وجود دارد و خود دانشگاه نیز در صنعت می گنجد.

وی تسلسل در تولید را مشروط به انتقال ایده های یک شخص به شخص دیگر دانست و گفت: اولین بار واتیکان نیاز به دانشگاه را درک کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس نخستین دانشگاه، یعنی دانشگاه بولونیا در ایتالیا را همزمان با فعالیت های علمی خیام و ابوریحان بیرونی در علوم دقیقه در ایران دانست و یادآور شد: بعد از این زمان بود که این دانشگاه و دانشگاه های دیگر از جمله سوربن فرانسه که 100 سال بعد تأسیس شد، به علوم دقیقه روی آوردند.

بابایی ضمن اشاره به ثروت زایی شرکت هایی همچون اپل و فیسبوک از دل دانشگاه، خاطرنشان کرد: از هر هفت شرکت ثبت شده در آمریکای شمالی، یک شرکت زنده می ماند و در ایران هم آمار تقریبا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بینی الکترونیکی عیارسنج زعفران وارد بازار می شود

بینی الکترونیکی عیارسنج زعفران وارد بازار می شود