مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 17:552018-12-17سياسي

هم رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران


همزمان با همایش روز ملی حمل و نقل که امروز( 26 اذر )در وزارت کشور برگزار شد، مراسم هم رکابی نمادین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و یکصد نفر از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهری حاضر در همایش از وزارت کشور تا بوستان لاله تهران انجام شد.

- همزمان با همایش روز ملی حمل و نقل که امروز( 26 اذر )در وزارت کشور برگزار شد، مراسم هم رکابی نمادین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و یکصد نفر از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهری حاضر در همایش از وزارت کشور تا بوستان لاله تهران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی جمالی نژاد در پایان مراسم هم رکابی نمادین با اشاره به ضرورت چنین جریان سازی هایی در حوزه حمل و نقل شهری گفت: با توجه به ارتباط کاری 1274 شهرداری و بیش از 37 هزار دهیاری با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این قطعا شروع یک آغاز جدید است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید براینکه تلاش این سازمان در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تبدیل شهر خودرو محور به انسان محور است، گفت: تلاش می کنیم گفتمان شهر انسان محور را به شهرهای کوچک نیز تسری دهیم.

وی افزود: شهرداری ها در شهرهای بزرگ با توجه به انتظارات شهروندان باید بطور جدی به تحقق حمل و نقل سبز و پیاده محوری ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران

هم رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران