مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 16:582018-12-17فرهنگي

نقش کتابخانه های بین الادیانی در کاهش سوء تفاهمات دینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن جوادی معاون امور فرهنگی ارشاد با مائورو کُنچاتوری سفیر ایتالیا، آلبرتو ملونی مدیر بنیاد مطالعات دینی در ایتالیا، - معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیر بنیاد مطالعات دینی ایتالیا گفت: تأسیس کتابخانه ای بین الادیانی مطمئنا در کاهش سوء تفاهمات دینی موثر خواهد بود و بسیاری از برداشت های نادرست و غلط را اصلاح خواهد کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن جوادی معاون امور فرهنگی ارشاد با مائورو کُنچاتوری سفیر ایتالیا، آلبرتو ملونی مدیر بنیاد مطالعات دینی در ایتالیا، امروز (دوشنبه 26 آذر) در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار پروفسور آلبرتو ملونی با اشاره به تاسیس بنیادی در ایتالیا با هدف مطالعات دینی تمامی مذاهب گفت: این بنیاد در سال 1953 در بلونیا بنیان گذاری شده است و در کتابخانه آن آثار غنی از پژوهشگران مختلف وجود دارد.

در حال حاضر به دنبال تاسیس کتابخانه تخصصی مذاهب در شهر پالرمو هستیم و قصد داریم در این کتابخانه بر روی کتاب های اسلامی تمرکز داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف ما از تاسیس این کتابخانه گفت و گوی ادیان نیست بلکه ایجاد محیطی با منابع بسیار برای پژوهشگران دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کتابخانه های بین الادیانی در کاهش سوء تفاهمات دینی

نقش کتابخانه های بین الادیانی در کاهش سوء تفاهمات دینی