مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 16:582018-12-17سياسي

ایران نظام مقتدر دو قطبی را برهم زد/ اقتدار آمریکا را با این کار به چالش کشیده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داریوش سجادی، روزنامه نگار مقیم آمریکا در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نشست دانشجویی با موضوع استکبارستیزی، - روزنامه نگار مقیم آمریکا گفت: تنها دغدغه آمریکا درباره ایران این است که نظام مقتدر دو قطبی شرقی و غربی را برهم زده و خواستار زیست مستقل براساس مبانی معرفت شناختی خود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داریوش سجادی، روزنامه نگار مقیم آمریکا در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نشست دانشجویی با موضوع استکبارستیزی، ضرورت یا بار اضافه بر شانه های انقلاب؟ برگزار شد، برخی تجربیات و مشاهدات خود از جامعه آمریکایی را با دانشجویان در میان گذاشت و اظهار کرد: نظام اجتماعی آمریکا مبتنی بر لیبرالیسم فلسفی است که اگر بخواهیم آن را در یک جمله خلاصه کنیم، یک نحله فکری است که فاقد مکانیزم لازم برای ارزش گذاری بر کنش های فردی و اجتماعی است.

سجادی با بیان اینکه جامعه آمریکا به دلیل نبود این مکانیزم، تکیه خود را روی رسالت لذت قرار داده است، گفت: به همین دلیل به شهروند این حق را می دهد که از هر شیوه ای لذت خود را به دست آورد.

روزنامه نگار مقیم آمریکا ادامه داد: جامعه آمریکا در واقع یک نوع اباحه سالاری را به رسمیت شناخته است که این موضوع را ریجارد نیکسون، یکی از روسای جمهور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نظام مقتدر دو قطبی را برهم زد/ اقتدار آمریکا را با این کار به چالش کشیده شد

ایران نظام مقتدر دو قطبی را برهم زد/ اقتدار آمریکا را با این کار به چالش کشیده شد