مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 16:582018-12-17دانش

رده بندی دانشگاه ها هم فرصت و هم تهدید است/ شیوه های آموزشی ما قدیمی شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری با بیان اینکه بحث رده بندی دانشگاه ها هم فرصت و هم تهدید است، - رییس دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری، موضوع رده بندی دانشگاه ها را هم فرصت و هم تهدید توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری با بیان اینکه بحث رده بندی دانشگاه ها هم فرصت و هم تهدید است، اظهار کرد: فرصت از آن جهت که دانشگاه ها را در منظر ویترین جهانی قرار می دهد، تا بتوانند یک ارزیابی از خود به نمایش گذارند.

ولی ایراد آن در پایه ها و منابعی است که به عنوان محاسبه و احتساب رده بندی دانشگاه ها قرار می گیرد که محل بحث دارد و نگرانی را در همه دانشگاه های دنیا به وجود آورده است.

به گفته وی دانشگاه ها باید توجه کنند، تا مقهور این رده بندی ها قرار نگیرند و در عین حال سیاست ها و برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنند، تا در این رده بندی بدرخشند.

نیلی احمدآبادی با عنوان اینکه رده بندی دانشگاه ها در گذشته بیشتر در کشور آمریکا متمرکز بوده است، گفت: امروز این رده بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده بندی دانشگاه ها هم فرصت و هم تهدید است/ شیوه های آموزشی ما قدیمی شده

رده بندی دانشگاه ها هم فرصت و هم تهدید است/ شیوه های آموزشی ما قدیمی شده