مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 16:042018-12-17فرهنگي

هیأت داوران «چهل سال چهل فیلم» معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگرو فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی چهل سال چهل فیلم ، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: مهدی جعفری، - از سوی دبیر مسابقه چهل سال چهل فیلم ، هیأت داوران بخش فیلم کوتاه این مسابقه سینمایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگرو فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی چهل سال چهل فیلم ، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: مهدی جعفری، محمدرضا وطن دوست، ابراهیم ایرج زاد، آرش رصافی، عباس عمرانی، محمد حمزه ای و الهام عادلی، داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه چهل سال چهل فیلم خواهند بود.

صابری گفت: رویداد سراسری چهل سال چهل فیلم یک مسابقه هنری با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح است که در حال حاضر مرحله اول بررسی فیلمنامه های کوتاه داستانی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه داوری مرحله دوم به زودی شروع می شود، گفت: فیلمنامه هایی که از شهریور ارسال شده اند در این مرحله مورد بررسی قرار می گیرند و ماحصل داوری هر دو وارد تولید خواهد شد.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس توضیح داد: چهل سال چهل فیلم، با تولید 10فیلم سینمایی، 20فیلم کوتاه داستانی و 10فیلم انیمیشن و با هدف شناسایی و بررسی استعدادهای جوان و خلاق حوزه تولید فیلم از فروردین 97 کار خود را آغاز کرده و در ادامه با حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت داوران «چهل سال چهل فیلم» معرفی شدند

هیأت داوران «چهل سال چهل فیلم» معرفی شدند