مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-17سياسي

تصویب و اجرای 134 پروژه بین المللی طی یک سال اخیر


قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 435 پروژه بین دانشگاه های کشور و دانشگاه های خارجی در حال انجام می باشد که 134 پروژه از این تعداد در 12 ماه اخیر تصویب و اجرایی شده است.

- دکتر حسین سالار آملی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری، شاهد برگزاری یک نشست مشورتی به میزبانی دانشگاه کاشان هستیم که در این نشست علاوه بر حدود 100 نفر از معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، سفرا و رایزنان تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی مستقر در ایران از جمله سوییس، فرانسه، مجارستان، اندونزی و.

نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

وی افزود: این نشست که چهارشنبه این هفته و در آخرین روز هفته ملی پژوهش و فناوری برگزار می شود با شعار پژوهش و فناوری و تعاملات بین المللی به بررسی جایگاه ایران در پژوهش های مشترک بین المللی و نحوه مدیریت تعاملات در این حوزه می پردازد.

دکتر سالارآملی در پایان گفت: در این نشست تلاش می کنیم از دیدگاه های دانشگاه های فعال در حوزه پژوهش های مشترک، روایت مستقیمی از بسترهای همکاری با کشورهای سوییس، فرانسه، اندونزی، مجارستان، استرالیا و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب و اجرای 134 پروژه بین المللی طی یک سال اخیر

تصویب و اجرای 134 پروژه بین المللی طی یک سال اخیر