مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-17اجتماعي

لزوم ارائه فکر جدید برای جمع آوری معتادان متجاهر از معابر


رییس پلیس پایتخت طی بازدیدی از مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر کهریزک گفت: هدف اصلی از بازپروری معتادان متجاهر، بازگرداندن آن ها به جامعه و کانون خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی ضمن تاکید بر تلاش پلیس پایتخت در جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی جامعه در بحث جمع آوری معتادان متجاهر، کمبود ظرفیت مکانی و همچنین فرایند بازپروری آنان است.

وی عنوان کرد: این که یک معتاد را سه ماه در یک مرکز بازپروری نگهداشته و سپس در جامعه رها کنیم، از آن نظر که در این مدت در حد خیلی محدود، سم زدایی صورت می گیرد مناست نیست، بلکه باید ترک اعتیاد از منظر روانی و جسمی توامان صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش کارکنان بهزیستی در این خصوص گفت: در نظر داریم حرکت جدیدی را در رابطه با بازپروری و کاهش زمینه تقاضا که طبیعتا زمینه ساز کاهش عرضه هم خواهد بود در کشور و خصوصا در پایتخت ایجاد کنیم، اما در این میان باید به فرایند بازپروری اهمیت بیشتری بدهیم.

سردار رحیمی، با تاکید بر این که معتادان بخشی از جامعه هستند و باید برای اصلاح وضعیت زندگی آن ها تلاش کرد، افزود: در این خصوص باید اقدامات عملیاتی گسترده صورت گیرد و این امر در راستای تکمیل تلاش ها و خدمات بسیار ارزشمند کارکنان بهزیستی است، اما برای جلب رضایت شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه فکر جدید برای جمع آوری معتادان متجاهر از معابر

لزوم ارائه فکر جدید برای جمع آوری معتادان متجاهر از معابر