مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:272018-12-17سياسي

ترکمان: باید فعالیت های فرهنگی خود را به جهان ارائه بدهیم


رییس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی با تاکید بر این موضوع که دنیا کار فرهنگی را در بدترین شرایط تعطیل نمی کند گفت: عمده فعالیت های فرهنگی تاکید بر مباحث مالی ندارد بلکه گفت وگو و تاکید بر مشترکات می تواند در عرصه فرهنگی تاثیر گذار باشد.

- وطیفه ما این است که اطلاعات فرهنگی داخل را به خارج از کشور منتقل کنیم و در این عرصه باید کار پژوهشی و فرهنگی را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوذر ابراهیمی ترکمان صبح امروز دوشنبه (26آذرماه) در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که با حضور فعالان این عرصه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزارشد با تاکید بر این موضوع که همگان سهم عمده ای در شکل گیری پژوهش های سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی داشتند که از جمله آنها آیت الله تسخیری است اظهار کرد: درباره پژوهش هایی که امروز از آنها رونمایی می کنیم باید بگویم که این پژوهش ها را به تازگی تهیه کرده ایم چرا که در دهه های گذشته بسیاری از این اطلاعات را که اکنون از کشورها داریم نداشته ایم.

اطلاعات ضعیف بود و تکنولوژی تا به این اندازه کارآمد نبود.

برهمین اساس با پیشرفت علم و فناوری توانستیم اطلاعات بهتری از سایر کشورها به دست آوریم.

وی ادامه داد: آنچه که در عرصه پژوهش مهم است این است که ما باید قدر داشته ها و ذخیره های خود را بدانیم و از این توانایی و قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکمان: باید فعالیت های فرهنگی خود را به جهان ارائه بدهیم

ترکمان: باید فعالیت های فرهنگی خود را به جهان ارائه بدهیم