مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:272018-12-17ورزشي

استقلال و پرسپولیس 2 ماه تا قیمت گذاری


رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره مصوبه هیات وزیران درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تا دو ماه دیگر و نهایتا تا پایان سال قیمت گذاری این دو باشگاه انجام می شود.

- علی اشرف عبدالله پوری حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره قیمت پایه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و زمان واگذاری آن اعلام کرد که قطعا سازمان خصوصی سازی تلاش می کند به وظایف خود به درستی عمل کند و اقدامات لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

وی گفت: تا دو ماه بعد قیمت گذاری این دو باشگاه انجام می شود و این قیمت را به هیات واگذاری اطلاع می دهیم و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری مزایده این دو باشگاه را انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 1394 بود که هیات وزیران مصوبه ای را تایید کرد که طبق آن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بنگاه های فرهنگی به حساب می آیند و در نتیجه نباید خصوصی شوند.

اما بسیاری معتقدند که این دو باشگاه جنبه ورزشی دارند، نه فرهنگی.

در نتیجه طی این سال ها با این استدلال که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی هیئت دولت به عنوان بنگاه فرهنگی شناخته شدند واگذاری آنها امکانپذیر نبود، مگر اینکه هیئت دولت بر مصوبه خود، بازنگری کند و آن را تغییر دهد در آن صورت این دو باشگاه می توانند به چرخه واگذاری برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و پرسپولیس 2 ماه تا قیمت گذاری

استقلال و پرسپولیس 2 ماه تا قیمت گذاری