مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 12:502018-12-17سياسي

تکدی گری چگونه ریشه کن می شود؟


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: دست یافتن به نتیجه مطلوب در راستای مواجه نشدن و یا ریشه کنی تکدی گری، نیازمند کار فرهنگی مداوم در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر اسلامی در جلسه ساماندهی متکدیان، با تاکید بر اینکه تکدی گری یکی از آسیب های مهم اجتماعی است که آثار سوء مهمی در جامعه ایجاد می کند، اظهار کرد: بخشی از مطالعات مقطعی و روبنایی بر روی این پدیده، درباره مسائلی نظیر درآمد، مسکن، فقر مادی، فقر فرهنگی، ناکامی اقتصادی، نابسامانی اجتماعی و سرانجام، دستگیری و بازپروری سخن می گوید.

اسلامی سپس با اشاره به طرح جمع آوری متکدیان گفت: کلیات این طرح قابل اجرا و مورد تایید است اما در رابطه با نحوه اجرای آن ابهاماتی وجود دارد و برای برون رفت از آسیب های مبتلا به متکدیان باید یک ساز و کار یکپارچه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه لازم است طوری رفتار شود تا پدیده هایی مانند تکدی گری چهره شهر را مخدوش نکند، افزود: دست یافتن به نتیجه مطلوب در این زمینه نیازمند کار فرهنگی مداوم است، ضمن اینکه می توان از انعطاف های قانونی هم جهت کاهش مشکلات استفاده کرد.

همچنین در این نشست علی بابایی فرماندار کرمان اظهار کرد: زمانی دستگاه های اجرایی برای حل معضلات و آسیب ها پیشقدم بودند اما اکنون مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکدی گری چگونه ریشه کن می شود؟

تکدی گری چگونه ریشه کن می شود؟