مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 12:262018-12-17سياسي

در پیامی دستیار و مشاور عالی فرمانده مظعم کل قوا درگذشت سردار منصوری را تسلیت گفت


سرلشکر سید یحیی صفوی با صدور پیامی درگذشت سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری سلام علیکم؛ عروج شهادت گونه و جانگداز سردار جانباز و مجاهد فی سبیل الله سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری را به خانواده، همرزمان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه و مردم شهیدپرور استان خراسان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مجاهدت و رشادت آن سردار فداکار و خردمند در دوران هشت سال دفاع مقدس و تلاش خالصانه و فرماندهی مدبرانه ایشان در جغرافیای وسیعی از ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب شرق و شمال شرق کشور در قرارگاههای حمزه سیدالشهدا علیه السلام، قرارگاه قدس و قرارگاه ثامن الائمه علیه السلام، توشه ای است که همنشینی آن سردار جانباز و فداکار را با همرزمان شهیدش نوید می دهد.

بی شک یاد و خاطره آن جانباز فداکار و سردار والامقام برای نسل های امروز و فردای ایران اسلامی و جوانان غیور و انقلابی، نسخه ای الهام بخش و منش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی دستیار و مشاور عالی فرمانده مظعم کل قوا درگذشت سردار منصوری را تسلیت گفت

در پیامی دستیار و مشاور عالی فرمانده مظعم کل قوا درگذشت سردار منصوری را تسلیت گفت