مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 12:252018-12-17سياسي

محمدی سیرت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه شد


حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با صدرو حکمی ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.

- " محمدی سیرت" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه شد حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با صدرو حکمی ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز،متن حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است: جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای علی محمدی سیرت(دامت توفیقاته) اینک که پس از سالها خدمت در ارگان های دیگر نظام جمهوری اسلامی بحمد الله با گنجینه ارزشمندی از تجارب مدیریت در عرصه های فرهنگی به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه نمایندگی ولی فقیه مراجعت نموده اید، جنابعالی را که علاوه بر روحیه جهادی، انقلابی، ولایت مداری و آخوندی، از فضلای متخلق به سجایای اخلاقی بوده، دارای سوابق ممتد و درخشان علمی و عملی وافر، هستید و نسبت به مأموریت های نمایندگی در سطوح مختلف آشنایی کامل دارید، به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی سیرت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه شد

محمدی سیرت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه شد