مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 11:152018-12-17سياسي

خرازی: انتظار است اروپا در موضوع ساز و کار مالی گام های عملی بردارد


رییس شورای راهبردی روابط خارجی ابراز امیدواری کرد که اروپایی ها به قول شان برای اجرای SPV تا پایان سال جاری میلادی پایبند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید کمال خرازی صبح روز دوشنبه در حاشیه سمینار صلح و ثبات در غرب آسیا؛ یک منطقه، یک سرنوشت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که راهکار ثبات منطقه ای و انتظار از کشورهای منطقه در این راستا چیست؟ گفت: برگزاری نشست های مختلف در این رابطه است همچنان که که برای پردازش گفت وگوی تمدن ها نشست هایی در سطح اروپا، سازمان ملل و غیره برگزار شد.

امروز هم اگر در مسیر احیاء تمدن اسلامی نشست های مختلف برگزار شود با حضور همه کشورها بدون استثنا می توانیم امیدوار به موفقیت بود.

وی درباره محقق و اجرا شدن ساز و کار ویژه مالی اروپا در چارچوب اجرای برجام با بیان این که همه امیدوارند این ساز و کار اجرایی شود افزود: اروپا خودش هم تا به حال این قول را داده و انتظار است گام های عملی بردارد.

بر اساس رایزنی دکتر ظریف با مقام های اروپایی آنها قول دادند تا پایان سال میلادی این مساله اجرا شود.

خرازی درباره اقدامات ایران در مقابله با تروریسم اظهار کرد: ایران در صلح و امنیت و دفاع از حکومت های مستقر در منطقه نقش داشته است طبیعی است ایران همواره خواستار آزادی مردم و استقلال حکومت هاست اما معتقد است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: انتظار است اروپا در موضوع ساز و کار مالی گام های عملی بردارد

خرازی: انتظار است اروپا در موضوع ساز و کار مالی گام های عملی بردارد