مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:462018-12-17حوادث

کلاهبرداری 100 میلیاردی در رامسر کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یکی از خریداران زمین از شهروندان در شهرستان رامسر، - فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی با فروش زمین های غیر در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یکی از خریداران زمین از شهروندان در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رامسر متهم را که با خرید ملک و زمین های میلیاردی از مالکان آن کلاهبرداری می کرد شناسایی کردند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، وی با جلب اعتماد و خرید ملک و زمین های میلیاردی، با تنظیم مبایعه نامه و پرداخت بخشی از وجه زمین خریداری شده، به بهانه پرداخت مابقی وجه در هنگام تنظیم و انتقال سند پس از تنظیم وکالت نامه با سرقت اسناد از محل متواری شده و در فرصتی مناسب با استفاده از وکالت نامه ای که در اختیار داشته ملک مورد معامله را به افرادی در خارج از کشور به فروش می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 100 میلیاردی در رامسر کشف شد

کلاهبرداری 100 میلیاردی در رامسر کشف شد