مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 08:362018-12-17اجتماعي

مشمولان فراری تا پایان امسال غیبت خود را خریداری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین رییس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی، گفت: مشمولان فراری که بیش از هشت سال از فرار آن ها گذشته باشد، - جانشین رییس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی، گفت: مشمولان فراری که بیش از هشت سال از فرار آن ها گذشته باشد، جزو غایبان به شمار می روند؛ بر این اساس این افراد می توانند تا پایان امسال جریمه غیبت خود را پرداخت و کارت معافیت دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین رییس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی، گفت: مشمولان فراری که بیش از هشت سال از فرار آن ها گذشته باشد، جزو غایبان به شمار می روند؛ بر این اساس این افراد می توانند تا پایان امسال جریمه غیبت خود را پرداخت و کارت معافیت دریافت کنند.

سردار ابراهیم کریمی در این خصوص توضیح داد: به عنوان مثال اگر فردی 2 سال غیبت داشته و خودش را برای خدمت سربازی معرفی کرده، اما 6 ماه بعد از خدمت فرار کرده باشد و در مجموع غیبت و فرار وی، هشت سال شود، می تواند از قانون پرداخت جریمه غیبت سربازی استفاده کند.

وی گفت: پیگیری موضوع فراری ها، در قالب پروسه جداگانه از سوی نیرو های مسلح پیگیری می شود تا برای خدمت اعزام شوند، اما از آن جایی که قانون پرداخت جریمه غیبت سربازی تا پایان امسال اجرا می شود، مشمولان این طرح اعم از غایبان و فراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان فراری تا پایان امسال غیبت خود را خریداری کنند

مشمولان فراری تا پایان امسال غیبت خود را خریداری کنند