مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 01:052018-12-16اقتصادي

آجیل شب یلدا 60 تا 100 هزار تومان!


رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش اعلام کرد که قیمت متوسط هر کیلوگرم آجیل شب یلدا حدود 60 هزار تومان است و مردم برای تامین این محصول به واحدهای صنفی مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنند و فریب برخی ارزانی ها را در این بازار نخورند.

- مصطفی احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نباید در شرایطی که همه قیمت ها از سال گذشته تاکنون در پی نوسانات نرخ ارز، روند افزایشی داشته است، بازار شب یلدا و قیمت آجیل و خشکبار ارزان باشد، اما برای این که همه مردم بتوانند این محصول را برای سفره های یلدای خود تامین کنند، قیمت کف و سقف نیز برای آجیل و خشکبار تعیین کرده ایم.

وی ادامه داد: آجیل شب یلدا را براساس دو کیفیت قیمت گذاری کرده ایم تا مردم با هر قدرت خریدی بتوانند آن را تامین کنند.

براین اساس قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا با پوست بین 60 تا 80 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدای مغز 80 تا 100 هزار تومان در عمده فروشی ها تعیین شده است و البته سود 10 درصدی را برای خرده فروشی ها نیز در نظر گرفته ایم و مردم نهایتا آجیل شب یلدا را باید 10 درصد بالاتر از این قیمت ها خریداری کنند.

احمدی با اشاره به این که 10 قلم انواع خشکبار و آجیل در آجیل شب یلدا تامین شده است، گفت : مردم فریب برخی ارزانی ها را در این بازار نخورند و از هر کسی آجیل یلدایی را به بهانه پایین بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب یلدا 60 تا 100 هزار تومان!

آجیل شب یلدا 60 تا 100 هزار تومان!