مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 00:402018-12-16دانش

عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه


دبیر انجمن علمی تاریخ دانشگاه تهران از فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی خبر داد تا با برگزاری یک نمایشگاه دائمی از این عکس ها در فضای دانشگاه بتوانند فضای دلنشین تری را برای دانشجویان به وجود بیاورند.

- نگار مروتی درباره فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی به ایسنا گفت: تمام دانشجویان و هر کسی که دست به دوربین است، سلیقه خوبی دارد و در زمینه آثار باستانی کار می کند، می تواند عکس هایش را برای ما ارسال کند.

او ادامه داد: محیط دانشکده های خارجی به نحوی است که با حال و هوای رشته ای که در آن تحصیل می کنند، می خورد اما فضای دانشگاه های ما محیط خشکی دارد و تصمیم گرفتیم با این کار دانشجویان را به فضای خودِ دانشگاه جذب کنیم و دانشجویان به جای قدم زدن در فضاهای بیرون و اطراف دانشگاه و رفتن به کافه ها، فضای داخل دانشگاه را برای این کار انتخاب کنند.

دبیر علمی تاریخ دانشگاه تهران اضافه کرد: به فکر انجام کارهای دیگر هستیم تا دانشجویان رشته مجسمه سازی، طراحی و نقاشی بتوانند به ما کمک کنند تا فضای دانشگاه را زیباتر کنیم به همین دلیل فعلا فراخوانی برای عکاسی داده ایم تا در ادامه ببینیم چطور می توان این مسیر را به درستی پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه

عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه