مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 21:302018-12-16فرهنگي

پایان سینما حقیقت دوازدهم/ معرفی بهترین های تماشاگران


آیین پایانی دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت با معرفی برگزیدگان و تاکید سرپرست سازمان سینمایی در نامهربانی برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر یکشنبه 25 آذرماه مراسم اختتامیه جشنواره با اجرای رامین حیدری فاروقی در حوزه هنری و با حضور جمعی از مدیران سینما برپا شد.

در این مراسم حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، سیف الله صمدیان، حبیب ایل بیگی، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا قاسم خان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمد اطبایی، جهانگیر کوثری از جمله مهمانان و دست اندرکاران حاضر هستند.

در اولین بخش این برنامه جعفر صانعی مقدم مدیر گروه هنر و تجربه با همراهی صمدیان، فیلم های بهارستان خانه ملت و اسرار دریاچه را به کارگردانی آرمین ایثاریان بدون اولویت برگزیده بخش هنر و تجربه معرفی کردند.

جایزه ویژه شبکه مستند نیز به فیلم دلبند اختصاص یافت .

جایزه ویژه شبکه مستند نیز به فیلم دلبند اختصاص یافت.

معرفی برترین های بخش صنعت و معدن در بخش فیلم های صنعت و معدن هم هیات انتخاب جایزه سوم خود را به طور مشترک به روی سبز بیابان فتح الله امیری و سنگ و نان محمد عبداللهی ، جایزه دوم را به محمد اسکندرزاده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سینما حقیقت دوازدهم/ معرفی بهترین های تماشاگران

پایان سینما حقیقت دوازدهم/ معرفی بهترین های تماشاگران