مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 18:202018-12-16سياسي

منطقه22 از لحاظ زیست محیطی و شهرسازی حساس و آینده ساز برای تهران


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، منطقه22 را منطقه ای جوان خواند و گفت: سکان منطقه در دستان مدیریت شهری منطقه است و شما با تصمیمات و برنامه ریزی هایتان هویت منطقه را که هویت آینده شهر تهران است خواهید ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در نظارت ستادی از منطقه22، از پروژه های در دست احداث منطقه بازدید کرد.

علی نوذرپور شهردار منطقه22 در جلسه شورای مدیران منطقه22 که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات شاخص منطقه در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: تثبیت طرح تفصیلی منطقه از اقدامات شاخص و اثر گذار حوزه شهرسازی بوده است که با پیگیری های مستمر مدیریت شهری منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه22 به حریم منطقه اشاره کرد و افزود: حریم مناطق شهر تهران با توجه به اهمیت آنان نباید زیر مجموعه معاونت شهر سازی مناطق باشد، بلکه باید از لحاظ خدمات شهری و اجتماعی برای آنان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معاونت های مالی و اقتصاد شهری مناطق، متمرکز به درآمدهای شهرسازی هستند، ادامه داد: فعالیت های اقتصاد شهری پایدار در برنامه های مالی وجود ندارد و فقط به درآمد مالی متمرکز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه22 از لحاظ زیست محیطی و شهرسازی حساس و آینده ساز برای تهران

منطقه22 از لحاظ زیست محیطی و شهرسازی حساس و آینده ساز برای تهران