مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 17:112018-12-16دانش

رسانه یک چرخه هوشمند بین نهاد پژوهشی و مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی خانیکی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی امروز در نشست علمی تخصصی پژوهش و رسانه در سالن اجلاس سران بیان داشت: - استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه تنها ابزار برای انتقال دستاورد های پژوهشی نیست؛ بلکه رسانه یک چرخه هوشمند بین نهاد پژوهشی و مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی خانیکی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی امروز در نشست علمی تخصصی پژوهش و رسانه در سالن اجلاس سران بیان داشت: جامعه دانشگاهی مایل است تا رسانه به آن ها کمک کند تا عملکرد آن ها مشخص شود و از طرف دیگر رسانه ها نیز توقع دارند خودشان اهمیت کار را منتقل کنند و همین امر گاهی موجب شکاف بین این دو عنصر می شود.

وی افزود: معتقدم پژوهش باید به رسانه پیوند بخورد و ارتباط دانشگاه و رسانه صورت بگیرد همچنین امر پژوهش نباید عامه پسند باشد؛ بلکه باید عامه فهم شود.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: به جای اینکه یک رابطه عمودی بین رسانه، مردم و دانشگاه ها تعریف کنیم که در راس آن دانشگاه و یا پژوهش قرار گرفته و مردم در پایین آن هستند و رسانه به ناچار در میانه قرار دارد باید رسانه را ضلع دیگری در نظر بگیریم که حلقه واسط بین مردم و پژوهش باشد در واقع باید پژوهش از رسانه بخواهد که به آن ها کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه یک چرخه هوشمند بین نهاد پژوهشی و مردم است

رسانه یک چرخه هوشمند بین نهاد پژوهشی و مردم است