مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 17:002018-12-16اقتصادي

1554 به صورت شبانه روزی پاسخگوی درخواست مشتریان است


سخنگوی بانک تجارت اعلام کرد که برای پیگیری مسدودسازی کارت از طریق مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 صرفا دارنده کارت می تواند پس از احراز هویت، - کارت به سرقت رفته یا مفقودی را مسدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت، محمد احمدی آذر، رییس اداره روابط عمومی این بانک در گفت وگویی درباره خبری که اخیرا در برخی رسانه ها با موضوع دشواری های مسدودی تجارت کارت منتشر شد، گفت: بانک تجارت راه حل های مختلفی را به مشتریان به منظور مسدودی کارت های به سرقت رفته یا مفقودی پیشنهاد می کند که یکی از این مسیرها، تماس با مرکزارتباط مشتریان 1554 است.

دارندگان کارت های بانکی که با مشکلاتی مانند سرقت یا مفقودی مواجه می شوند می توانند در هر ساعت از شبانه روز پس از تماس با 1554 با انتخاب کلید شماره یک و ورود اطلاعات درخواستی نسبت به انتخاب کلید شماره چهار اقدام و با وارد کردن اطلاعات حساب و مشخصات فردی کارت خود را مسدود کند و در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل انجام این فرآیند، با انتخاب کلید شماره دو با کارشناسان این مرکز ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم برای مسدودسازی حساب را دریافت کنند.

وی افزود: در تماس با مرکز1554 فرآیند مسدودسازی پس از احراز هویت به درخواست شخص دارنده کارت انجام می شود و هیچ گونه اطلاعاتی درباره مبلغ موجودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1554 به صورت شبانه روزی پاسخگوی درخواست مشتریان است

1554 به صورت شبانه روزی پاسخگوی درخواست مشتریان است