مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-16اقتصادي

بیش از 70 درصد هزینه های مالی تاپیکو در یک سال گذشته کاهش یافته است


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از تسویه بخش زیادی از تسهیلات اخذ شده برای این هلدینگ در 12 ماه منتهی به آذر 97 و کاهش 70 درصدی هزینه های مالی تاپیکو خبر داد.

- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از تسویه بخش زیادی از تسهیلات اخذ شده برای این هلدینگ در 12 ماه منتهی به آذر 97 و کاهش 70 درصدی هزینه های مالی تاپیکو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو)، محمود مخدومی در نشست پایانی جمع بندی بودجه عملیاتی شش ماهه شرکت های عضو گروه تاپیکو که در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، گفت: با برنامه ریزی انجام شده و حمایت شستا و نیز پیگیری معاونت مالی تاپیکو، در دوازده ماه منتهی به آذر 97 نزدیک به 700 میلیارد تومان از تسهیلات اخذ شده برای پیشبرد طرح ها و پروژه های این شرکت پرداخت شده و هزینه های مالی هلدینگ بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

وی به افزایش سودآوری تاپیکو در سال جاری اشاره کرد و افزود: سود خالص گروه تاپیکو در بازه زمانی ابتدای 97 تاکنون افزایش چشمگیری داشته که به زودی گزارش آن برای آگاهی سهامداران در سامانه کدال منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد هزینه های مالی تاپیکو در یک سال گذشته کاهش یافته است

بیش از 70 درصد هزینه های مالی تاپیکو در یک سال گذشته کاهش یافته است