مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-16اقتصادي

حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در اولویت است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: حمایت از تأسیس مرکز ناباروری و کلینیک سلامت و خانواده جهاد دانشگاهی از اولویت برنامه های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، حسین پارسی پور در نشست با رییس جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده جهاد دانشگاهی با استانداری اظهار کرد: این تفاهم نامه با رویکرد توسعه ای تدوین شده و برای تحقق مفاد آن کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اگر پروژه ای برای خدمت به مردم و کمک به توسعه استان مفید است و پیشرفت فیزیکی دارد باید حمایت شود تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ادامه داد: برای توسعه استان، نگاه فرابخشی است و یکی از پروژه های اولویت دار در این زمینه مرکز ناباروری و کلینیک سلامت خانواده جهاد دانشگاهی است.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی نیز با ارائه روند اجرای طرح تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: اجرای این طرح در مراحل پایانی است و با حمایت استان و تأمین اعتبار لازم به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر رضا شاهین فر با بیان این که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیزات و فضای این کلینیک فراهم شده است ابراز امیدواری کرد که با اختصاص اعتبار برای انجام مراحل نهایی پروژه، هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در اولویت است

حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در اولویت است