مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 15:362018-12-16دانش

مرکز نوآوری در دانشگاه بیرجند به زودی تاسیس می شود


حمیدرضا نجفی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه به بخش های پژوهشی دانشگاه ها تکلیف شده که در حل مشکلات و چالش های جامعه حضور داشته باشند، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند از احداث مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: به دنبال توسعه فعالیت های پژوهشی در دانشگاه بیرجند هستیم.

حمیدرضا نجفی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه به بخش های پژوهشی دانشگاه ها تکلیف شده که در حل مشکلات و چالش های جامعه حضور داشته باشند، گفت: از طرف دیگر در اسناد بالادستی بر حرکت دانشگاه ها به سمت مهارت آفرینی و تربیت دانشجوی ماهر تأکید شده است و افق فعالیت ما در معاونت پژوهشی دانشگاه بیرجند، بر همین اساس برنامه ریزی شده است.

نجفی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه بیرجند در حوزه های مختلف حضور یافته اند، افزود: در خراسان جنوبی مشکلاتی مانند از بین رفتن منابع آبی، وجود ریزگردها، مسائل اجتماعی و مهاجرت هایی که به خاطر کم آبی صورت گرفته، وجود دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه برای حل این مسائل گام هایی برداشته است، افزود: قرارداد های خوبی بین دانشگاه و بخش های مختلف منقعد شده؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری در دانشگاه بیرجند به زودی تاسیس می شود

مرکز نوآوری در دانشگاه بیرجند به زودی تاسیس می شود