مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:462018-12-16اقتصادي

رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور خبر داد ارائه خدمات بانکی به نابینایان


دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور در راستای تجهیز برخی از شعب بانک ها به سامانه خدمات بانکی نابینایان گام برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم کاظمی مومن سرایی با اشاره به حفظ و رعایت حقوق شهروندی نابینایان، از همکاری با انجمن نابینایان ایران و شرکت دانش بنیان پکتوس گام در خصوص تجهیز برخی از شعب بانک ها به سامانه خدمات بانکی نابینایان خبر داد.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور از تجهیز93 شعبه در 21 استان کشور به سامانه خدمات بانکی روشندلان خبر داد و گفت:  از این تعداد 30 شعبه در شهر تهران واقع شده است، لذا به منظور پرهیز از تمرکز و تجمع ارائه خدمات حضوری به این گروه از هموطنان صرفاً در شهر تهران و برخی از شهرهای بزرگ کشور؛ توزیع این امکان در مناطق فاقد شعب و یا دارای حداقل شعب تجهیز شده در اولویت قرار گیرد.

کاظمی مومن سرایی افزود: بانک مرکزی از بانک ها و موسسات خواسته است چنانچه هر بخشنامه یا دستورالعمل صادره از بانک مرکزی که ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به روشندلان، معلولین و جانبازان را دچار اخلال می کند، به آن بانک معرفی شوند تا نسبت به رفع مشکل چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به افزایش کمیت و کیفیت خدمات رسانی به کم بینایان و نابینایان کشور تصریح کرد: در این راستا تعامل بین بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور خبر داد ارائه خدمات بانکی به نابینایان

رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور خبر داد ارائه خدمات بانکی به نابینایان