مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:402018-12-16اقتصادي

اختصاص بیش از 3 هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی


مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه اخیر 3 هزار و 345 حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافته که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیون داران توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به نیاز استان به واگن های امدادی مسقف برای صادرات و انتقال کالاهای صادراتی، این امر می تواند خود مشوقی برای ورود این نوع واگن ها به استان باشد.

وی ادامه داد: همچنین برای حل مشکل صادر کننده های استان طی مذاکرات و تفاهم های انجام شده ازبکستان نسبت به تامین 200 واگن امدادی قول داد که نخستین مورد از این واگن ها به تعداد 35 دستگاه امروز وارد استان شد و بقیه هم به مرور وارد می شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین با پیگیری راه آهن جمهوری اسلامی ایران 300 واگن هم از تاجیکستان در آینده نزدیک وارد استان می شود و طی مذاکره با ترکمنستان نیز آن ها برای همکاری در این زمینه قول مساعد داده اند.

اختصاص سهمیه 3 هزار و 345 حلقه لاستیک ناوگان باری به استان رسولیان در ادامه با اشاره بحث ناوگان حمل و نقل جاده ای، بیان کرد: سهمیه دیگری از لاستیک خودروهای باری به استان تعلق گرفت که به زودی در چارچوب مشخص توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 3 هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی

اختصاص بیش از 3 هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی