مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:362018-12-16فرهنگي

انتخاب 64 اثر برگزیده دانشجویان کشور در جشنواره ققنوس/ لرستان اول شد


دبیر سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: 3 هزار آثار به دبیرخانه مرکزی جشنواره هنری ققنوس ارسال شد که 64 اثر برگزیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 23 استان کشور در این جشنواره شرکت کردند، اظهار کرد: 17 هزار اثر به دبیرخانه های استانی جشنواره هنری دانشجویی ققنوس ارسال شد که به صورت میانگین هر استان 739 اثر را برای این برنامه هنری ارسال کرده است.

وی اشاره به اینکه جشنواره های استانی سال گذشته در هر استان برگزار شد، افزود: 3 هزار آثار به دبیرخانه مرکزی ارسال شد که 64 اثر برگزیده شده است.

دبیر سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با بیان اینکه 250 اثر در داوری اولیه به مرحله نهایی رسیدند، اضافه کرد: هیأت داوران 64 اثر را به عنوان اثر برتر انتخاب کردند که امروز از آنها تقدیر خواهد شده است.

یوسفی به زمان داوری اشاره کرد و گفت: داوری اولیه در استان ها در دو ماه اخیر صورت گرفت و سعی کردیم که در زمان مناسب داوری آثار کشوری نیز صورت گیرد.

وی به استان های شرکت کننده در جشنواره اشاره کرد و گفت: از 23 استان شرکت کننده در جشنواره ققنوس 18 استان برگزیده شدند که نشان از استعدادهای قابل تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 64 اثر برگزیده دانشجویان کشور در جشنواره ققنوس/ لرستان اول شد

انتخاب 64 اثر برگزیده دانشجویان کشور در جشنواره ققنوس/ لرستان اول شد