مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-16اقتصادي

منابع انسانی اصلی ترین تضمین برای عرضه آب و برق باکیفیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو گفت: مسئله محدویت آب و انرژی منابع در مقایسه با فزونی تقاضا و افزایش سطح زندگی و نیاز بیشتر به این دو منبع، - وزیر نیرو گفت: پژوهشگران، ظرفیت های دانشگاهی، موسسات پژوهشی اجزای لاینفک مدیریت منابع آب و انرژی و همکار دولت و وزارت نیرو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو گفت: مسئله محدویت آب و انرژی منابع در مقایسه با فزونی تقاضا و افزایش سطح زندگی و نیاز بیشتر به این دو منبع، نقش و جایگاه پژوهش و فناوری را در این عرصه به خوبی نشان می دهد.

وی تاکید کرد: هر جا که ما با محدویت منابع مواجه هستیم، علم، تجربه، تحقیق و پژوهش راهکار ها و ابزار ها و عرصه های مهمی هستند که به مدد بشر آمده اند و طبیعتا ما نیز می بایست حداکثر تلاش خود را همزمان با عرضه خدمات آب و برق در این زمینه ها بکار بگیریم.

وزیر نیرو وقت و فرصت را جزو اصلی ترین منابع مهم و تجدیدناپذیر دانست و افزود: هر پژوهشگر و محقق، اساس کار خود را بر بهره گیری بیشتر از فرصت و مجال در اختیار قرار می دهد؛ در غیر این صورت بدون توجه به محدویت منبع زمان و سایر منابع این بخش شاید ضرورت تحقیق و پژوهش آنگونه که باید شناخته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع انسانی اصلی ترین تضمین برای عرضه آب و برق باکیفیت

منابع انسانی اصلی ترین تضمین برای عرضه آب و برق باکیفیت