مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:052018-12-16سياسي

فعالیت 475 گروه جهادی محرومیت زدایی در کردستان


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به فعالیت 475 گروه جهادی در استان اشاره و عنوان کرد: این گروه ها با مشارکت مردم در مناطق محروم و دور افتاده به محرومیت زدایی می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمزه فلاح در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان سنندجی اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت های شهدا و ایثارگران هستیم که در این راستا سپاه وظیفه خود می داند که به مردم خدمت کند.

وی افزود: استان کردستان با تقدیم بیش از 5400 شهید، ولایت مداری و اعتقاد راسخ خود به دین اسلام را ثابت کرده و همواره بسیاری از کارها با مشارکت مردم صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان کر: سپاه اقدامات بسیاری را در راستای سازندگی و محرومیبت زدایی انجام داده که یکی از آنها کمک به تهیه جهیزیه برای زوج های جوان است.

وی اعلام کرد: 372 مورد جهیزیه تاکنون در استان کردستان به زوج های جوان اهدا شده است که اگر خیرین بیشتر در این زمینه کمک کنند قطعا تعداد آنها بیشتر خواهد شد.

سردار فلاح در ادامه به اقدامات محرومیت زدایی هم اشاره و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی کارهای عمرانی را که سپاه انجام می دهد به عنوان رقیب خود ندانند بلکه به ما اعتماد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 475 گروه جهادی محرومیت زدایی در کردستان

فعالیت 475 گروه جهادی محرومیت زدایی در کردستان